Bambi met een mitrailleur of Mike Tyson met een kuikentje in zijn handen. Onschuldig en effectief hebben in ons hoofd twee hele eigen werelden die vaak heel slecht combineren. Onbewust geloven we dat onschuld ten koste gaat van effect en andersom. En daarin worden we natuurlijk ook voortdurend bevestigt door de reclame.
Effectief is nu nog effectiever dan effectiefst en van de onschuld in reclame kan een labrador puppy nog een boel leren.
Deze extreme beeldvorming is een van de uitdagingen voor Nuud.
Want we zijn een super onschuldige deo: vegan, geen aluminium, geen parabenen, geen drijfgassen, slechts 10 natuurlijk ingrediënten, super geconcentreerd, in een recyclebare suikerriet tube…maar óók supereffectief. Een bloemlezing uit de Nederlandse facebook reviews die we kregen:
We hoeven we dat zelf niet zo vaak te zeggen omdat onze lieve gebruikers dat blij verrast van de daken schreeuwen:
En gelukkig maar want onschuldig en toch effectief is een heel bewuste keuze voor Nuud. Want wat als onze onschuldige deo niet effectief was geweest? Dan ging iedereen gelijk weer terug naar zijn oude vertrouwde spuitbus met alle gevolgen van dien. Weg voordelen van een onschuldige deo voor de planeet en al haar bewoners.
Voor ons was daarom effectiviteit de belangrijkste voorwaarde om überhaupt te willen beginnen met het lanceren van een onschuldige deo. Wij zullen dus altijd eerst blijven vertellen dat Nuud onschuldig is ook omdat effect namelijk maar op 1 manier gemeten kan worden: door het te ervaren.
Dus wil jij de effectiviteit van Nuud testen? Bestel dan HIER.
En mocht je enthousiast zijn over de werking van Nuud laat het dan de hele wereld weten in een review.
Onschuld groeit het snelst door het vertrouwen in haar effect.
Spread the love!
❤️
Team Nuud